Založ si blog

Najhanebnejší produkt dnešnej doby

Permanentný „výplach“ mozgov, ktorý sa nám snaží vsugerovať,  že na tejto planéte nieje nič dôležitejšie, než zmena našej vlastnej autenticity, bez ktorej (rozumej tej zmeny) sa nedá vôbec dôstojne žiť. Viem, viem, tá úvodná veta je možno trochu zložitá, tak to celé zjednoduším. Nejde mi o nič iné, než o nezmyselný kult mladosti, ktorému sme takmer všetci, viac, či menej, chtiac, či nechtiac, podľahli.

Poraziť ma ide, keď furt a všade vidím články o tom, ako mám „mlado vyzerať“. Iste, mladosť je úžasná, aj mne sa za ňou cnie, ale čo už … život ide ďalej a ja chcem dôstojne starnúť! Tak mi to neberte a netlačte mi do hlavy „kareláby“, že mám byť bez vrások, bez šedivých vlasov, bez tuku na bruchu, bez známok „zemskej príťažlivosti“ :-))) …

Ja sa netajím tým, že mi je ľúto za dobou minulou, nie pre zriadenie, ktoré bolo vtedy, ale preto, že vtedy sme mali v úcte starších i starých, že vtedy sme sa neživili falošnými snami, že vtedy sme sa neštylizovali a nehrali role, že sme boli prirodzení vo svojej podstate, že sme sa vedeli tešiť z maličkostí, jeden z druhého, z prírody, z úsmevu, z pohladenia,  z obyčajného ľudského citu … a najmä z lásky!

Dnes už málokto vie, že láska je úžasný cit i pocit, dnes už málokto pozná svoju podstatu, svoje druhé ja, pretože si ho/ju nechal „vymlieť“ rôznymi „rozvojovými“ programami, diktátom „pomýlených“ médií i diktátom chorého trendu kultu mladosti. Podľa mňa si šijeme sami na seba bič tým, že ideme proti prírode, že sa dobrovoľne odmietame tešiť z tajomstva života, že dobrovoľne dehonestujeme starobu, a že ju dobrovoľne odsúvame na okraj záujmu spoločnosti … raz sa nám to vráti!

Čím viac budeme meniť svoj zovňajšok a bičovať svoje vnútro, že nám k dokonalosti čo to ešte chýba, tým viacej nás v starobe prepadne pocit ťažoby, že sme zmeškali niečo podstatné.

A na dôkaz toho, že aj „starý“ človek môže dobiť svet, … že aj starý človek vo svojej (ne)dokonalosti môže byť milým, vtipným, šarmantným a úspešným, pripájam videá, ktoré ma neustále udivujú … videá, pri ktorých mám zimomriavky, otvorenú pusu i slzy kotúľajúce sa po lícach …

Obrázky sú iba ilustratívne, pretože videá sa dajú prehrať iba cez portál YouTube – preto, kliknite si na priložené linky: 


 

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk&feature=related

 


http://www.youtube.com/watch?v=JAwOZvvGsRs

 


http://www.youtube.com/watch?v=91uauoeG64c&feature=fvwrel

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 08:34

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391218x
Priemerná čítanosť článkov: 5081x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy