Založ si blog

Prečo sa blondínky tešia na Veľkú noc?

Do veľkonočnej „šibačky“ nám síce ostáva ešte zopár dní, ale zdá sa, že nám už začalo „šibať“ v predstihu. Aspoň posledné dni, či hodiny, nášho politického života tomu nasvedčujú. „Srandy kopec“ bolo v dnešnej politike a tak rozmýšľam, či by aj tento blog nemal byť v tom istom duchu. Po krátkom zamyslení sa, som však dospela k záveru, že nie. Zvlášť, keď som zobrala do úvahy fakt, že svet okolo nás je čím ďalej, tým viac „na porážku“. A tak pokračujúc vo svojich úvahách som sa rozhodla pre miernu „protiporážkovú“ profylaxiu v podobe humoru. Hádam nás to nezabije. Ale veď uvidíme 🙂 

 

Otec volá synovi:
– Synu, s mamou sme sa rozhodli, že sa po štyridsiatich rokoch manželstva rozvedieme. Už to nemá zmysel. Prosím ťa, vysvetli to aj svojej sestre. Ja to nedokážem!
Syn okamžite volá sestre a nasleduje bojová porada. O hodinu volá späť otcovi.
– Otec, prosím ťa, zatiaľ nič nepodnikajte. Prídeme aj so sestrou na Veľkú noc! Porozprávame sa.
Otec zloží telefón a hovorí manželke.
– Tak deti predsa len prídu na Veľkú noc. Čo si vymyslíme na Vianoce?

 

 

Pán Novák vidí suseda, ktorý sa vracia z veľkonočnej šibačky, ako stojí pri dverách svojho bytu a tichúčko na ne škrabká.
– Pán sused, čo to robíte? – spytuje sa ho pán Novák.
– Pst! Žena si bude myslieť, že je to náš pes a pustí ma dnu…

 

 

 

Jáj  … a aby som nezabudla … prečo sa blondínky tešia na Veľkú noc? Lebo vtedy nešibe len im.

 

 Dúfam, že ma v tom nenecháte samú a že prispejete aj vy nejakým vtipom 🙂 A kebyže nemáte čo robiť, tak sa nechajte inšpirovať nasledujúcim obrázkom. Vrelo odporúčam manželkám, ako sa zbaviť manžela, keď vám frfle do veľkonočného upratovania a pečenia. 

Volker Kraft navešal na tento strom presne 9 200 veľkonočných vajíčok. V záhrade manželov Kraftovcov má tento zvyk už 40-ročnú tradíciu.

🙂

Malá rada tesne pred záverom: chcete sa pohádať s manželom? Pošlite mu SMS-ku s textom: „Milujem ťa.“ A po chvíli druhú s textom: „Prepáč, pomýlila som si číslo.“

A je tu záver a myšlienka dňa: ak žena nezíska toho, koho miluje, beda tomu, koho dostane.

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 389585x
Priemerná čítanosť článkov: 5060x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy