Založ si blog

Zprávy rádia Jerevan, aktuálne z centrály SDKÚ

– Je pravda, že politika SDKÚ je transparentná?

– V princípe na transparentoch áno.

 

– Je pravda, že Dzurinda má rád máj?

– V princípe áno, premiérke dal jasne najavo „maj ma rada“.

 

– Je pravda, že medzi Mikulášom Dzurindom a Ivetou Radičovou preskočila iskra?

– V princípe nie, vyšlo najavo, že Dzurindovi sa iba zjavilo svetlo na konci tunela.

 

– Je pravda, že Mikuláš Dzurinda prestal uznávať názory Ivety Radičovej?

– Tak toto určite nieje pravda! On ich ešte nezačal.

 

– Je to pravda, že včerajšie rokovanie prezídia SDKÚ bolo v duchu demokracie?

– Kdeže! Váš prijímač je asi v zlom technickom stave, rokovanie bolo v puchu klimatizácie.

 

– Je pravda, že SDKÚ výmenou premiérky nastolí vládu zákona na Slovensku? Čo to znamená?

– V princípe nič, to iba veľkí „zbojníci“ začnú pátrať po tých malých.    

 

– Je pravda, že Iveta Radičová dnes odstúpila?

– V princípe áno, od zrkadla, lebo jej povedalo uhni, už sa na to tvoje trápenie nemôžem pozerať. 

 

– Je to pravda, že Dzurinda a Mikloš mali preteky na bicykloch okolo úradu vlády a že Dzurinda prehral?

– V princípe je pravda, že mali preteky, ale Dzurinda neprehral, obsadil krásne druhé miesto a Mikloš bol predposledný.

 

Môj malý pokus o nové politické vtipy „rádia Jerevan“. A priznám sa, že som zvedavá, ako sa tento pokus vydaril, či nevydaril 🙂 

 

 

                                                http://www.kalerab.sk/article.php?articleid=60

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391233x
Priemerná čítanosť článkov: 5081x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy