Založ si blog

Odchadzam z tejto krajiny som este mlady a nechcem si pokazit zivot … neda sa tu zit

·                    „Odchadzam z tejto krajiny som este mlady a nechcem si pokazit zivot, a uz vobec ho nechcem pokazit svojim detom… neda sa tu zit a nebude sa dat , kedze ludia maju uz teraz vacsie vydaje ako prijmy… Mozte si zvysovat a nabalovat vrecka kolko len chcete ale nie z mojich penazi!!! …“ 

·                    „…sami ste si to vyštrngali na námestiach, plyn bol predtým 0,50 hal. Vymenili ste si to za slobodu slova /hmmmmm/ a cestovanie /cestujete do riti/. Zohrejte sa pri slobodných debatách v zimných izbách. Tak Vám treba.“ „Adios“  

Mám vo zvyku, že si k rannej káve pozriem správy a internetové debaty na tomto, ale aj na iných portáloch. Aj keď mi tie debaty občas dávajú poriadne „zabrať“, pretože v nich čítam toľko bôľu, ale i „špiny“, až ma z toho zavše mrazí, napriek tomu ich málokedy obídem. 

Nie inak tomu bolo aj dnes, hoci dnes som plánovala čítať niečo ľahké, s detskou tematikou, keď už máme ten „Medzinárodný deň detí“. Hľadala som, hľadala, až som natrafila na jeden portál, na ktorom „naše deti“ diskutujú o politike. To, čo som tam v komentároch čítala ma tak trochu šokovalo, tak trochu potešilo. Z každého rožka troška.

Na jednej strane je pre mňa dosť skľučujúce vidieť a vedieť, že naše deti na Slovensku nevidia pre seba žiadnu perspektívu, na strane druhej potešujúce, že to vnímajú správne a že ich to trápi. Tak, hádam, naše deti sú a budú múdrejšie, než my a vyčistia si ten chliev, ktorý im my, ich rodičia, „statočne“, už celé dve desaťročia, vytvárame ako ich dedičstvo.  

Tento príspevok som začala citátmi z už spomínaného, aj keď nemenovaného portálu a rovnako tak ho zakončím, lebo si myslím, že vždy je dobré vedieť viac. Je dobré vedieť, ako sa na svet a na nás pozerajú tí druhí.  

·                    „Plyn dodavaji Nemci, Ropu Rusove a Madari, Elektrinu Italove a Cesi a potraviny Polaci. Slovaci si to zaplati. Gratuluji.“  

·                    „Pracovat musí stejně jezdit do Čech vzhledem k jejich katastrofické nezaměstnanosti a kdo chce slušné vzdělání, ten musí rovněž do Čech.“ „Jediné, čeho mají dost, je lživé překrucování dějin, šovinismu, a hrdosti na 400 €urové mzdy a 180 €urové důchody …  

·                    „Běžte si zacinkat na nějaké náměstí klíčema a zaskákejte si přes vatry samostatnosti … Nic jiného už dělat nemůžete.“

 

Á propo … „Medzinárodný deň detí“

Myšlienka Medzinárodného dňa detí vznikla na Svetovej konferencii pre blaho detí  v Ženeve, vo Švajčiarsku v roku 1925. Na tejto konferencii zástupcovia 54 krajín schválili deklaráciu, ktorá sa zaoberala chudobou, detskou prácou, vzdelaním a inými otázkami týkajúcimi sa detí na celom svete. Po konferencii viacero vlád zaviedlo v svojich krajinách takýto deň, s cieľom urobiť deťom radosť a zároveň poukázať na problémy týkajúce sa detí vo svete.

Ja len, aby sa nezabudlo J

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 389619x
Priemerná čítanosť článkov: 5060x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy