Založ si blog

Za každú minútu hnevu strácame 60 sekúnd šťastia . . .

Prepis koaličnej rady:
16:50
Limuziny a terenaky prichadzaju na parkovisko pred centralu Mosta-Hidu. Ako prvy dorazil predseda a zaroven hostitel Vojto Chrobak. Do saly s nazvom Terem-tete za ním vošli aj ostatni clenovia strany, spiaceho Rudolfa Slada niesli na polnom lehatku a ulozili ho pred kecpult, kde Peter Kapusta, zo strany Konzervatinych trockistov, cez neho prehodil deku.
Do saly prišli aj clenovia strany Pravych farizejov, s predsedom Jankom Huncutom, ktory mal na hlave helmu a na na ustach usmev Johnnyho Casha.
17:00
Do saly dorazila problematicka strana Richarda Truhlika so styroma jezuitami. Keď ich zbadal podpredseda Pravych farizejov, ihned sa prezehnal a zacal drvit ruzenec. Vzapati za truhlikovcami vošli do saly poslanci z Unie sociopatov, vedeni duplovanym predsedom Mysiakom Spodkom, za ktorým v tesnom zavese kracala carovna Lucia I., hned po nej podpredseda Ivan Plusminus a za ním pokladnik s glotovymi rukavnikmi a univerzalnymi klucmi od vsetkych sejfov.
17:10
Ako posledna vosla hovorkyna vlady, chranena z jednej strany Jankom Podrzkrucifixom a z druhej strany s Gorjom Mäkkym Messerom.
17:15
Duplovany predseda Mysiak sa s hokerlikom v ruke pobral ku kecpultu. Postavil sa na hokerlík, vyskusal mikrofon, znicujucim pohladom sa pozrel na poslancov v sale a zacal uvitaciu rec:
„Vazene poslankyne, poslanci, pekne vas vitam na zasadani koalicnej rady! Kedysi, ked som bol mlady a pochaby“ … v tom k nemu priskocil minister Plusminus, posepol mu nieco do ucha, odkopol hokerlik a odviedol ho spat na jeho miesto. Hneď na to sa k mikrofonu vybrala hovorkyna vlady Hrebickova.
17:25
„Mili kolegovia, tato koalicna rada bude ina ako predosle. Vzala som si priklad z mojich predchodkyn, Margaret Thatcherovej a Goldy Meirovej, z ktorých najma ta druha je mojim velkym vzorom. Aj ja mam svojho Mose Dajana“ … hovorkyna ukazala na armadneho generala Sralka, ktory sa hned postavil a zasalutoval. Ked mu dala hovorkyna pohov, odpochodoval zo saly a za par sekund sa vratil s lahkym gulometom. Hovorkyna mu pokojne prikyvla a ocami zabludila k duplovanemu predsedovi a ministrovi Plusminusovi. Obaja jej dali suhlas, aby pokracovala.
„Mali by sme hovorit o eurovale, ale moji nadriadeni si myslia, ze netreba, lebo nasi kolegovia truhlikovci by mali prijat tajne podmienky a zahlasovat. Ak nie, mame Nepriatela, vdaka ktoremu sme tam, kde sme! Pre spestrenie koalicnej rady vam jeden z mojich poradcov zahraje na balalajke. Ma nacvicene dve pesnicky, Balicek karet a Oci cornye“ … na to duplovany predseda Mysiak Spodek ihneď vyskočil zo stolicky a zakrical: „Oci cornye!“
18:00
K mikrofonu sa postavil poradca Mäkky Messer a zahral Oci cornye. Zozal aplauz. Hned po jeho vystupeni sa od dveri k nemu priblizila pplk. Luba Lesny s klietkou vtakov, ktoru mu podala do ruky. „Prijatelya, vypustym na cetyri storony golubyce myru na znak druzby medzi koalycnymi storonami“ … otvoril klietku a styri straky sa rozleteli do styroch kutov Terem-tete. Duplovany predseda bol tak dojaty, ze si z vrecka vybral pioniersku satku a utrel si nou zaslzene oci.
18:45
K mikrofonu sa vracia hovorkyna vlady. „Minule, ked sme sa radili o eurovale, niektori z vas sa valali smiechom, ze sa trocharime, akoby to islo z nasho. Ja to vidim inak. Milujem zurnalistov, milujem svetla reflektorov, milujem Baracka Obamu, aj Viktora Orbana … milujem kazdeho, milujem Nepriatela, lebo mam transparentne srdce! Dnes chcem ukazat, ze som velkorysa. Vonku pred budovou je balon, do ktoreho nastupia truhlikovci. Uvidia Bratislavu takpovediac z oblakov. Risko Truhlik aspon z vysky uvidi, kde byva jeho buduci svokor a bude moct zamavat svojmu patrocnemu synovi Cyprianovi, ktory ma vyssie IQ ako nas poslanec Milan Hont.“
19:15
Zo saly vyšli predseda Truhlik so svojimi poslancami. Poslanec Martin Bongo Cesnacik si ubalil dzojnta tlsteho ako croissant … a nasadli do balona. Ostatni poslanci im mavaji niektori si madlili ruky a utekali naspat do Terem-tete.
19:45
Duplovany predseda Mysiak Spodek dal prikazy hovorkyni Hrebickovej, ze moze zavolat zurnalistov. Obkolesena kamerami podala hlasenie mediam: „Vazene damy, pani, drahi spoluobcania, dnes sme sa skoro dohodli na eurovale. Som stastna a zaroven dojata, ze mozem mat za kolegov ludi, ktori su v prvom rade moji priatelia“ …

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Ukrajinskí predstavitelia zatiaľ oficiálne nepriznali, že ich krajina dostala strely ATACMS dlhého doletu.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391594x
Priemerná čítanosť článkov: 5086x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy