Založ si blog

Osol naložený relikviami sa domnieva, že ľudia sa klaňajú jemu . . .

V Modrom siatri na Somarskom vrsku to rozvana varenym vinom, podgurazeni a zaroven ku vsetkemu odhodlani mladeznici cakaju na svojho Ucitela. Dnes ho nepodpori svojou ucastou nik z Unie sociopatov, politici obsadili vseky univerzity a lepsie stredne skoly, aby studentom ukazali smer (s malym es) koho volit.

Dnes bol Ucitel namiesto tradicnej pampersky (cez bedra prehodenym platnom) odety do togy, obute mal sandale, v akych kracal Kristus na Golgotu. Dal mikrofonu zopar frciek, pozrel sa na publikum prisnym a zaroven laskavym pohladom a zacal svoj prihovor, ktory sa zrodil v jeho vlastnej hlave:
 
    – Drahi mladeznici, demokrati, vitam vas a som zaroven stastny, ze vas vidim vsetkych v dobrom zdravi, co je dnes velmi dolezite! Dnesna mladez prichadza na svet volajaka chorlava. Takmer vsetky deti sa rodia v nemocniciach. Po volbach, ak vyhra nasa strana, to bude ine. Deti sa opat zacnu rodit v mastaliach ako nas Hospodin a budu zdrave ako repa a tych darebakov felciarov, co dodnes protestovali, pozatvarame az zcernaju, uz ich viac potrebovat nebudeme. Budeme sa riadit zakonmi prirody, preziju iba ti najsilnejsi a najbodrejsi!Preziju volici Unie sociopatov!

 

Aby som dnes na nic nezabudol, urobil som si podla rady draheho Jana Baptistu Podrzkrucifiksa, hlavneho poradcu nasej cistej Hovorkyne. On si vzdy urobi zopar frantiskanskych uzlov na vreckovku a jeden tam, kde dovidi iba jeho sefova. Tak som urobil aj ja a zakazdym, ked vam nejaku svoju brilantnu myslienku vyslovim, uvolnim si uzol na vreckovke a nakoniec aj tam … dole ..;

Vzdy sa pozeram nenapadne cez plece, ci nevidim za sebou Nepriatela, aspon o dve, tri hlavy vyssieho, ako je nas Vodca a zaroven duplovany predseda Mysiak. Mozem vam zodpovedne vyhlasit, ze je ich vela.
Nie je dolezite donemoty pracovat, je dolezite, aby sme informovali verejnost, ze pracujeme do vycerpania. Ja som si vybudoval karieru na chybach inych, ktore donekonecna vykrikujem do sveta, aby si nahodou niekto nespomenul na chyby nase. Je to osvedcena forma komunikacie, vzdy sa potom citim ako vykupany v luhu.

Ked som bol na vojne, svojou ctibaznostou som sa zakratko stal velitelom. Mal som stastie ze ma odvelili do Prahy, lebo ten kto pride do Prahy, musi automaticky na svojej kozi spoznat, co je to revolucia. Vtedy sa nahodou ziadna nekonala, tak som ju urobil sam, este s dvomi vojakmi, ktori mi isli po ruke. Jeden bol basnik, druhy milovnik zien. Nemal som to s nimi lahke, ale barikady rastli ako huby po dazdi. Aj sme si na nich posedeli, niekedy aj pospali, z casu nacas sme si zaspievali rezku pesnicku.

Az jedneho dna si ma zavolal velitel utvaru, ze vojak XY uz dobreho pol roka nenapisal svojej matke, vraj treba s nim urobit poriadok, ale taktne,a by sa nezatal. Zavolal som ho na pivo a tam som sa ho spytal, ci pozna Cajkovskeho a Fredyho Mercuryho a on naozaj vedel o koho sa jedna. Vtedy som sa mu pozrel hlboko do oci a tichym hlasom som sa ho spytal, ci nevie, ze obaja spominani pederasti pisali muziku ako bejk a on nevie napisat jeden poondiaty list materi, ked ma ponevac v stave kludu takmer po kolena???? Ved by mu v najhorsom pripade poslala balik, alebo sto korun!
 
Drahi mladeznici, to bola iba mensia ukazka komunikacie a ja si mozem pomaly zacat odvazovat uzle az po ten posledny.
 
Dospievajuca mladez neprejavuje voci svojim rodicom a prarodicom nenavist, co je samo o sebe v poriadku. Ale ak pridu volby, kazdy uvedomely demokrat by mal svojich zijucich predkov zavriet do pivnice so skyvou chleba, krcahom vody, teplou dekou a prazdnym kyblom. Denne svetlo by mali uzriet az vtedy, ked sa budu vyhlasovat vitazi volieb, cize my!
 
Niektori nepriatelia mi stale nadavaju, ze mam ciernobiele myslenie, ze som pesimista … a moze byt niekedy optimista prijemne prekvapeny? Vezmime si jeden priklad Uz od rana vas matozi, ze vasa manzelka cestou do zamestnania nabura nove auto co mate na lizing. Cely den sa umarate az do vecera ciernymi myslienkami a ked sa manzelka vecer nevrati domov, idete ju hladat. Najdete ju na parkovisku pred budovou kde pracuje, ako ju v aute molestuje jej mlady kolega. Co urobite?
Vytiahnete kolegu z auta, sadnete si na jeho miesto, radujete sa, ze auto je cele a z manzelky tiez neubudlo!
 
Mnohi prezliekaju kabaty, nas Vodca Mysiak by mohol v jednom kabate prezit vsetky rezimy v ktorejkolvek politickej strane … samozrejme, keby to bolo zapotreby. Nasa Unia sociopatov je jedinecna v tom, ze ma takeho Vodcu akeho ma a ze taha za kratsi koniec a tlaci za dlhsi zaciatok. Moze labutiu piesen spievat politicky krkavec a zaroven hrobar pravice? Nemoze! Politika na nom zvyraznila tie crty o ktorych ani sam netusil. Vyformoval tolko ludi, okrem ineho aj mna … prepacte mi slzy dojatia …
 
Sto krát opakovana loz sa stane pravdou, len sa nad nou nesmiete zamysliet.

Vy drahi mladeznici, vy sa musite na tento svet pozerat ocami cloveka, ktory spadol z mesiaca. Ja vam tu teraz prednasam ako z Velkej knihy, z ktorej som narychlo povytrhaval strany, aby niekto nemohol pouzit niektore myslienky proti nam, lebo Nepriatel nikdy nespi! A vy, nasa buducnost, predtym, ako sa postavite na vlastne nohy, postavte sa k volebnym urnam a volte Uniu sociopatov. Nemozte nikdy vediet, kto bude vasim chlebodarcom. A chlebodarcom je ten, ktory ma vzdy na svojom stole najviac masa …
 
Mozno sa jedneho dna tiez stanete slavnymi, budete poznat kazdeho, iba vas nebude poznat nikto. Nie je to vyhoda drzat sa sam seba za gule inkognito?
 
Ucitel vycerpany prednaskou si zvihol togu, uvolnil si posledny uzol a za potlesku nadseneho publika opustil Modry siator. Zastavil sa az pri podstavci s gulou, ktoru tu zanechali Napoleonovi vojaci a s ulavou sa na nu vymocil …  

sme.sk

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391588x
Priemerná čítanosť článkov: 5086x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy