Čo je teraz lepšie, než bolo vtedy?

13. februára 2011, anaJ, Nezaradené

Nedávno som si na webe písala s jedným „porevolučne“ narodeným mladým mužom, ktorý by chcel vrátiť čas a s ním sedemdesiate i osemdesiate roky. Vtedy mi to prišlo vtipné, dnes sa tomu už nesmejem. Postupne zisťujem, že takto zmýšľajúcich ľudí je oveľa viac. Neviem, ako vy, ale ja mám z toho zvláštny pocit. I smútok na duši.

A tak, skôr iba pre seba, sa pokúšam nazerať na náš dnešný svet chlapcovými očami a dávam si na papier rôzne pre a proti. Na ľavej strane hlasujem za „pre vtedy“ na tej pravej za „pre teraz“.

Asi niekde robím chybu, lebo na pravej strane zatiaľ nemám nič. Neviem, či je to tým dnešným počasím, ale realita mi príde akási krutá, minimálne nevďačná. Napriek tomu žiadna odpoveď, ani dobrá, ani zlá. Zvláštne!

Paipo-otaznikKto mi s tým pomôže? Čo je teraz lepšie, než bolo vtedy?