Life is a game / Život je hra

26. marca 2011, anaJ, Nezaradené

Zo všetkých strán čítam a počúvam kritiku na oficiálnu hymnu MS v ľadovom hokeji 2011 IIHF. Nerozumiem tomu, lebo mne sa tá skladba celkom páči a viem si celkom živo predstaviť, ako príjemne bude znieť v akustike štadiónov.

O hokej i dianie okolo neho sa zaujímam od malička, a preto sa mi zdá celkom zvláštne, že si nepamätám ani jednu oficiálnu, dokonca ani len neoficiálnu, skladbu k svetovému hokejovému šampionátu. Čím to je, netuším, … možno predtým neboli hymny v móde alebo boli tak „nezapamätateľné“, že sa všetky „do jednej“ stratili v mori času, či inej hudby.

Tak, či onak, ja sa za „Kristininu“ skladbu „hanbiť“ nebudem. Je lepšia, ako všetky ostatné „pokusy“ o hymnu k tohtoročnému šampionátu, čoraz častejšie sa objavujúce na „YouTube“, či na iných portáloch. A vypočula som si všetky, ktoré som našla!

 


 

Dokonca sa mi podarilo nájsť aj jednu z roku 1995 … keď sme boli usporiadateľmi Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji skupiny „B“. Pre pobavenie, či porovnanie, si ju určite vypočujte! A všimnite si aj oficiálneho maskota … odkedy som ho videla, márne rozmýšľam o tom, čo má spoločné s tým tohtoročným … a spolu … čo majú tie zvery spoločné so Slovenskom?