Stáva sa to aj vám alebo iba mne?

28. mája 2011, anaJ, Nezaradené

Stáva sa to aj vám, že v dobrej viere chcete, či urobíte niečo iba tak, druhým pre radosť a „vyjdete z toho ako blbec“?

Napríklad včera mne. Uverejnila som krátky blog na tému „ internetová závislosť“, v ktorom nešlo o nič iné, než obohatiť tento „smutný portál“ o iný, než politický „pohľad“ na svet a o trochu humoru, ktorý nám, podľa mňa, chýba čím ďalej tým viacej.  

Tento „dobrý úmysel“ mi nevyšiel, lebo môj príspevok „administrátor“ vyhodnotil ako nevhodný „plevel“, ktorý tu „zaburiňuje“ seriózny portál. O.K., rešpektujem tento jeho názor, aj pravidlá, napriek tomu sa nemôžem zbaviť smútku nad premárneným časom i úsilím … a v neposlednom rade sa nemôžem ani zbaviť pocitu, že tu nieje niečo celkom „v poriadku“. Ja si cením „principiálnosť“, ale iba vtedy, keď je uplatňovaná plošne, spochybňujem ju, keď je uplatňovaná ad hoc.

Ten včerajší „incident“ ma nielen trápi, ale spôsobuje mi aj mierny „vnútorný zmätok“, či to má alebo nemá zmysel „realizovať sa“ na tomto portáli. Neviem, túto dilemu si budem musieť vyriešiť iba sama, v tejto chvíli sa skôr zaujímam o váš názor, či humor patrí alebo nepatrí na tieto stránky? Alebo tu chceme mať iba politické, náboženské, kultúrne, či iné vážne témy nášho dennodenného života?

Vopred ďakujem za váš čas a reakcie. 

Jana