Každé ráno si pozriem zoznam 50 najbohatších ľudí na svete, keď v ňom nie som, idem do roboty . ..

12. septembra 2011, anaJ, Nezaradené

Nedela:
Ruzenina mama ma zavolala k nim, ze ked sa najeme,pojdeme spolu za mamou.Ked som k nim prisiel, v kuchyni rozvoniavalo, aj sused uz vstal.Ruzenina mama mu rozslahala do piva surove vajce,vraj stratil vcera vecer hlas.Ked sa napil, zacal moju mamu upodozrievat, ze simuluje,aby sa nemusela starat o debila.Dal som mu pre istotu za pravdu,lebo poznam jeho ranny humor.Po obede sme sli do nemocnice, videl som tam Reginu s Antoniom,isli niekoho navstivit,Regina sa robila, ze ma nevidi.Ja som ju pozdravil s tym, ze ked nebude mat co robit,alebo Antonio bude na filmovacke,nech sa u nas zastavi….
Pondelok:
Uvaril som si do roboty vajcia na tvrdo.Ked som ich v satni jedol,prisiel sef,pootvaral vsetky okna a nakrical na mna, ze som prasa.Niekedy mu nerozumiem,ale radsej som sa ho nic nepytal,aby ma neposlal pozametat cele okolie az po schody Svatej trojice….
Utorok:
Po fajronte sme sa s kolegami vybrali Pod lipy na pivo.Pri vedlajsom stole sedeli styri exoticke zeny,nerozumel som im ani slovo.V pestrych satach,krasne opalene sa nahlas smiali a popijali tusim vsetko co v krcme mali.Sedel som tam ako zhypnotizovany, ze som si ani nevsimol,kedy odisli kolegovia.Jedna z nich si to vsimla,sadla si vedla mna a hlasom,aky ma sused kazdu nedelu rano mi navrhla nedefinovatelnym narecim, ze mi vyvesti buducnost.Citil som sa v siedmom nebi,ze vraj vyhram sto aj viac trilionov v loterii,ozenim sa s bohatou a krasnou zenou,stanem sa prezidentom a dozijem sa 120 rokov.Ked som sa jej spytal,kolko rokov sa dozije mama,povedala, ze 140….Bol som nou ocareny a pozval som ju k nam.Hned sa udomacnila,prezrela si cely dom,obsluzila sa s tym, co nasla a ked videla, ze sedim a cakam, ze sa nieco udeje, zacala zo seba zhadzovat suknu po sukni.Ked si davala dole poslednu,stratil som vedomie….
Streda:
Z bezvedomia sa sa prebral az o siedmej rano.Zavolal som sefovi, ze si beriem den volna.Ked som sa okolo poobzeral,nieco sa mi nezdalo.Vsetky skrine a zasuvky pootvarane,z nohavic mi zmizla penazenka a mobil.Obliekol som sa a siel som naspat Pod lipy, ci som ich cestou nestratil.Nic som nenasiel,asi mal niekto viac stastia ako ja…
Stvrtok:
Ruzena nebola od nedele doma, sused ju uz cakal pred domom.Pri chodniku zaparkovalo auto, z ktoreho vystupil niekto,koho som v zivote nevidel.Ruzena pre istotu sedela v aute a sledovala,ako si bude pocinat muz jej zivota.Vykrocil smerom k susedovi s flasou borovicky ,siroko sa na neho usmial a prestavil sa mu:
-Pekne popoludnie Vazeny,doviezol som vam vasu dcerku,ktora je cistejsia ako krystal a vonavejsia ako lalia.Styri dni ma ucila slovensku gramatiku, to bola pre mna, ako pre lingvinistu velka legracia,mozte byt na nu pravom hrdy.
Sused sa nezmohol na slovo a otvorenymi ustami a nechapavymi ocami pozeral na Neznameho.
-Well…priniesol som vam flasu borovicky,presne taku pije aj pan Slota…..susedovi sa nahrnuli do oci slzy,objal neznameho,otvoril branku a vosiel za nim do domu,ktory postavil pre Ruzenu….
Piatok:
Ked som prisiel z roboty,nasiel som pred domom plakat suseda.Upijal so z piva, z oci mu padali slzy ako hrachy.Bolo mi ho luto,aj ked sa niekedy sprava ako krvilacny bulo.Zavolal som ho do nasej krcmy,aby trochu prisiel k sebe a spytal som s ho preco place,hned sa mi zdoveril:
Prvykrat si ta mrcha domov priviedla poriadneho a slusneho chlapa,zena urobila na jeho zelanie cernohorsky rezen a zemiaky na slanine, ohromne si posmakol,vypili sme spolu flasu borovicky…ked mu isla stara ustlat do obyvacky,povedal, ze musi ist chvalit Davida a uz ho nebolo…chcel som mu dat Ruzenu aj s domom,ktory som postavil tymito rukani…..a vystrcil predo mna dlane,ktore boli este vacsie,ako dlane Otca naroda……
Sobota:
Rano som sa zobudil vedla suseda.Zostal som lezat a cakal som kym sa zobudi aj on.Sli sme spolu do kuchyne,kde nam Ruzenina mala chystala pivo so surovym vajcom.Sused ju odmenil spokojnym usmevom,mna chytil okolo krku a s dojatim mi oznamil:
-Prestan  si domov vlacit ciganky, ved Ruzena byva obcas doma, mal by si sa okolo nej viac tocit,keby nasla to, co hlada, ani bit by som ju nemusel….