Ficovi štátni úradníci alebo podvodníci? Nasadzuje si Fico blchy do kožucha alebo áno?

12. mája 2012, anaJ, Nezaradené

Chodiť po „krčmách“ sa nevypláca, lebo človek sa  tam dozvie aj to, čo nechce. A ja mám zvlášť šťastie na nechtiac vypočuté rozhovory. Aj toť ,nedávno  som sa opäť „priplichtila“ k jednému, ktorý sa mi vôbec nepáčil a preto som si jeho obsah preverila.

Div sa svete, to, čo som zistila mi potvrdilo vypočuté. A neteší ma to, že aj vo Ficovej úradníckej moci budú staré i nové gorilčatá poprepájané naprieč  „Mečiarom“, „Dzurindom“ až po starú „Blaškovú“.

Dňa 2. mája 2012 bolo na stránkach MHSR zverejnené výberové konanie na „miesto generálneho riaditeľa štátnej príspevkovej organizácie Slovenská inovačná a energetická agentúra (SIEA) so sídlom v Bratislave“ (http://www.economy.gov.sk/vk-na-miesro-gr-siea—02052012/138143s). Agentúry, kde budú, okrem iného, nelogicky sústredené veľké peniaze z eurofondov.

Na prvý pohľad nič zvláštne, ibaže, zverejnená výzva porušuje zákon i vnútorný predpis ministerstva hospodárstva, pretože nedodržuje zásadu, že takéto výberové konanie sa vyhlasuje najmenej tri týždne pred jeho začatím. Uzávierka podávania žiadostí je 11. mája 2012, čo iste uznáte aj sami, že od 2.5. do 11.5. neuplynulo obdobie troch týždňov.

Som človek tolerantný, takže takúto chybu hravo prehliadnem, lebo taká i podobná sa môže stať každému.

Čo ale neprehliadnem bude to, ak tento „konkurz“ vyhrá istá JUDr. Svetlana G., dlhoročná kamarátka istej Magdy M., ktorej otec „nazývaný Otec národa“ bol okrem iného aj predsedom vlády.

To je totiž informácia, ktorú som si nechtiac vypočula už v spomínanej „krčme – kaviarni“. Konkurz šitý na mieru istej osobe, cez ktorú sa na agentúru dostanú ďalšie osoby, aby dohliadli na správne toky financií z eurofondov.

Ak sa tak naozaj stane, tak prestanem veriť, že sa v tomto štáte niečo zmení. Je mi na blití z tejto našej politickej mafie!

Tak, ako som kúpila, tak predávam ďalej a budem netrpezlivo čakať, ako spomínaný konkurz dopadne.