Iba tak, veselo na rozlúčku

15. septembra 2012, anaJ, Nezaradené

Tak a je to tu!

Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku:

Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja!

Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre istotu, riskovať nebudem. Takže, … otváram si okno do života a poberám sa niekde, kde bude možno menej „schodov“, kde bude, verím tomu, veselo i múdro, a kde mi to bude, dúfam, viacej dávať, než brať.

Vy sa tu opatrujte! Bolo mi tu s vami dobre. S niektorými viac, s inými menej, ale našli sa aj takí, s ktorými najmenej. Nechávam vám tu svoje želanie, aby sa vám darilo, aby ste boli zdraví i šťastní a v neposlednom rade spokojní! Spokojní nielen sami so sebou, ale aj so všetkým, čo vás obklopuje.

Beriem si spomienky na všetko pekné, na úsmevy, na stretnutia, na zaujímavých ľudí. Trhám, pálim a zahadzujem všetko, čo malo hoci len maličký tieň niečoho zlého a negatívneho.

Hotovo!

Je čas ísť a zamávať na rozlúčku