Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Prečo sa blondínky tešia na Veľkú noc?

Do veľkonočnej „šibačky“ nám síce ostáva ešte zopár dní, ale zdá sa, že nám už začalo „šibať“ v predstihu. Aspoň posledné dni, či hodiny, nášho politického života tomu nasvedčujú. „Srandy kopec“ bolo v dnešnej politike a tak rozmýšľam, či by aj tento blog nemal byť v tom istom duchu. Po krátkom zamyslení sa, som však dospela k záveru, že nie. […]

Pokračovanie článku

Dajte tej Radičovej už konečne pokoj!

Pochopte, ponúkla nám vyše 140 riešení pre vážne zlepšenie nášho života a my, namiesto toho, aby sme jej boli za to vďační, tak ju furt z niečoho obviňujeme. Takto to už ďalej nejde priatelia! Stoštyridsať unikátnych riešení za jedno volebné obdobie, to sú tri riešenia mesačne. Vysvetlite mi, kde má to žieňa brať pokoj pre svoju prácu, keď jej furt robíme […]

Pokračovanie článku

Mikuláš Dzurinda: „Pomník vďaky“

Keď napíše 17 ročný chlapec, že chce „do všetkých hriadok zasievať“, čo si pod tým predstavíte? Predpokladám, že väčšinu z vás napadne sex, čomu by som sa teda vôbec, ale vôbec nečudovala. Ja neviem, čo behalo „po rozume“ vám, keď ste mali sedemnásť, spomínam si však, že mne tam pobehovalo „bárs čo“ … azda okrem „víťazného februára“ […]

Pokračovanie článku

Najhanebnejší produkt dnešnej doby

Permanentný „výplach“ mozgov, ktorý sa nám snaží vsugerovať, že na tejto planéte nieje nič dôležitejšie, než zmena našej vlastnej autenticity, bez ktorej (rozumej tej zmeny) sa nedá vôbec dôstojne žiť. Viem, viem, tá úvodná veta je možno trochu zložitá, tak to celé zjednoduším. Nejde mi o nič iné, než o nezmyselný kult mladosti, ktorému sme takmer […]

Pokračovanie článku

Nedeľná chvíľka slovensko-cigánskych reálií

Názov nedeľa pochádza zo slovanského „nedelati“ a väčšina z nás (asi) takto nedeľu vníma. Je to čas ako stvorený pre osobný relax, tak možno vám dobre padne trochu odľahčeného pohľadu na našu súčasnosť. Neviem ako vy, ale ja mám v poslednej dobe politiky a neutešených správ „plné zuby“, preto zámerne vyhľadávam témy, ktoré ma skôr […]

Pokračovanie článku

Pane prezidente, Vy to pochopíte, Vy totiž všechno víte, Vy se poradíte, Vy to vyřešíte, Vy mě zachráníte!

„Pane prezidente, já chci jen kousek štěstí, pro co jiného jsme přeci zvonili klíčema na náměstí?“ Ja neviem, či nasledujúce video potrebuje nejaký zvláštny komentár, myslím si, že skôr nie, ako áno, ale napriek tomu pár slov … objavila som ho dnes úplnou náhodou, keď som hľadala nejakú hudbu, ktorá by mi spríjemnila sobotné upratovanie i […]

Pokračovanie článku

Muž v kuchyni (POZOR! Nepolitické, iba vtipné)

Muž v kuchyni – je to iba sen? Samozrejme nie, aj muži to dokážu! Niektorí viac, iní menej, ale ja ich snahu vždy oceňujem. Koniec koncov, presvedčte sa sami. Určite sa im mnohé nevydarí, ale nudiť sa nebudete. To vám garantujem! Tieto videa mi prišli dnes e-mailom a mne sa zdalo vhodné pobaviť nimi aj vás. Ide víkend, tak nezaškodí vymeniť politiku za humor. Ale […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 398138x
Priemerná čítanosť článkov: 5171x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy