Založ si blog

Archív: jún, 2011

Cigáni nejdú do neba … ale ukazujú, akí sme sprostí a neschopní

„Máme tú smolu, že s nimi musíme žiť a pokiaľ ich ako tak nescivilizujeme, tak na to onedlho doplatíme. Potom nám už nepomôže ani granát, ani „hlava v piesku“. Ak, tak iba pre náš vlastný „odchod z tohto sveta“.“ Tento komentár som napísala k debate pod mojim predchádzajúcim blogom […]

Pokračovanie článku

Cigáni nejdú do neba … ale na nervy

Minulý týždeň som v jednom svojom komentári pod blogom pani Závackej napísala, že sa chcem na týchto stránkach venovať „cigánskej problematike“. Nie žeby som nemala inej roboty, ale „cigáni“ mi v posledných dňoch, z rôznych dôvodov, začali akosi sami od seba chodiť po rozume. Tých dôvodov je naozaj viacero a ja v tejto chvíli ani neviem, ktorým skôr začať. […]

Pokračovanie článku

Čo ma dnes ráno úžasne rozosmialo

Ja som už prednedávnom písala, že si zvyknem pri káve pozrieť aktuálne správy a sem tam nejaký blog. Dnes ráno moja voľba „padla“ na blog pána Drahoslava Miku „Grék Mikis Theodorakis, hudba, vojna, čierny plukovníci, Zorba a syrtaky“. Blog v sérii iných o Grécku, o spomienkach, o hudbe, o ľuďoch, o zaujímavých veciach. Na záver blogu pomyselné post scriptum: […]

Pokračovanie článku

19. jún 2011 „V ako vendeta“ za november 1989?

Nedávno, pred necelými dvadsiatimi dvomi rokmi, ma kamaráti volali na námestie SNP „zvoniť kľúčmi“. Vraveli, „poď, bude sranda“. Nešla som. Bála som sa. Bola som mladé vystrašené „škvŕňa“, ktoré sa bálo všeličoho, napríklad možného násilia vtedajšej moci proti sfanatizovanému davu, ale i naopak, fanatikov proti vtedajšej moci. Nečudujte sa, iba pár […]

Pokračovanie článku

Slovensko. Krásna krajina, v ktorej sa nedá žiť!

Slovensko je krásna krajina a nech je v nej život akokoľvek ťažký, navždy ostane jediným miestom pre môj život. Až donedávna som vôbec neuvažovala nad politikou, nad chudobou, nad zúfalstvom a beznádejou ľudí, nad zvyšujúcimi sa počtami samovrážd a už vôbec nie nad zvyšujúcim sa počtom psychických ochorení. Načo aj, nebol dôvod, veď som vo svojom okolí […]

Pokračovanie článku

Nekašli, aby ho u mňa nenašli!

„Ja sa na to vykašlem! Fasa! Ktorý dement? Och, takú by som ti po tých tvojich rukách!“ Týmito, ale aj inými sprostonárodnými zvolaniami som začala dnešný deň, hneď, ako som si všimla, že niekto mi opätovne oškrel auto. Neurobil síce veľkú škodu, poškodil „iba“ lak za pravým zadným blatníkom, ale aj tak ma to vytočilo. Žiadna čokoláda za stieračom „mrzí […]

Pokračovanie článku

Každý trinásty občan žije v núdzi. Darujme im 2 eurá mesačne, zrušme 100 poslancov!

Chudobných ľudí na Slovensku pribúda. Z dávok a príspevkov v hmotnej núdzi žil vlani už zhruba každý trinásty občan. Počet poberateľov týchto dávok v roku 2010 narástol o takmer 25-tisíc, vrátane spoločne posudzovaných príslušníkov domácností sa ich počet vyšplhal až na 373-tisíc. Čítajte viac: […]

Pokračovanie článku

Dávajte si pozor! Čo keď si tu píšete s ministrom, ktorý si vás dá preveriť?

Neviem, či ide iba o náhodu alebo je v tom aj niečo iné, ale včera ma dosť prekvapilo, keď som si na konkurenčnom portáli prečítala „top jóbovku“ o tom, ako minister obrany Ľubomír Galko „obvinil Smer, že v diskusiách na internete využíva brigádnikov. http://www.sme.sk/c/5922481/plateni-diskuteri-na-webe-strany-zatlkaju.html Článok sa opiera o […]

Pokračovanie článku

Odchadzam z tejto krajiny som este mlady a nechcem si pokazit zivot … neda sa tu zit

· „Odchadzam z tejto krajiny som este mlady a nechcem si pokazit zivot, a uz vobec ho nechcem pokazit svojim detom… neda sa tu zit a nebude sa dat , kedze ludia maju uz teraz vacsie vydaje ako prijmy… Mozte si zvysovat a nabalovat vrecka kolko len chcete ale nie z mojich penazi!!! …“ · […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391722x
Priemerná čítanosť článkov: 5087x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy