Založ si blog

Archív: október, 2011

Potom povedal akýsi Právnik: ale čo potom naše zákony majstre?

Potom povedal akysi Pravnik: Ale co potom nase zakony majstre? – Vam robi potesenie vydavat zakony, ale este vacsie potesenie vam posobi prestupovat ich. Ste ako deti hrajuce sa na brehu mora, ktore s vaznostou stavaju hrady z piesku a potom ich so smiechom rucaju. Ale kym vy staviate hrady z piesku, more prinasa na breh novy piesok a ked ich rucate, more sa smeje s vami. Verte, ze more sa […]

Pokračovanie článku

Lapajú nás ako muchy na med, mysliac si, že stratili sme pamäť . . .

Zbierka belasých aforizmov: Vtáka poznáš po perí, Myšiaka podľa sľubov … * Oblbovanie škodí v akomkoľvek množstve … * Jeho slova boli sladšie, než stropkovská šamrola … * Radšej s františkánom trochu rozliať, než s Myšiakom zabudnúť vypiť … * Veľké duše majú vôľu, malé sú furt na cestách … * Dva roky sa učil Myšiak […]

Pokračovanie článku

Podaj čertovi prst, chytí ťa za celú ABECEdu . ..

Zacala predvolebna kampan, aj ked nie oficialne. Najjednoduchsie to maju Truhlik s Nepriatelom, ti dvaja nemusia robit nic, este aj usetria. My v nasej kase mame obesenu mys a nas Vodca Mysiak je z toho nestastny. Upokojil som ho, aj ked uz dopredu viem, ze volby nevyhrame, ale opat mozeme vladnut a kasa sa nám naplni. My uz vieme ako, aj ked sa nam sponzori otacaju chrbtom, neveria nam […]

Pokračovanie článku

Kto sníva o moci, nech nechrápe nahlas . . .

Prisiel som na Somarsky vrsok, modry siator rozoberali a ked som sa spytal pana, ktory na to dohliadal co a deje, dozvedel som sa, ze sa o hodinu zacina pred Uradom vlady predvolebna kampan. Bezal som dole Mudronovou, aby som vsetko stihol. Pred Uradom vlady som zbadal svojich spoluziakov z kurzu Mladych diplomatov v modrych trickach, ako rozdavaju letaciky s predvolebnymi slubmi Unie […]

Pokračovanie článku

Smiech lieči iba tých, ktorí sa vedia smiať . . .

Vraj sa ma clovek vratit tam, kde ma nieco rozrobene. Stale mam pocit, ze moja put na Somarsky vrsok sa este neskoncila, preto som tam zasiel znovu, aj ked som uz uspesne skoncil kurz Mladych demokratov, preukaz som vsak stratil. Pred modrym siatrom stali dva dlhe rady mladych ludi, ktore dve gorily, ake vidno iba v akcnych filmoch, pustali dnu. Ziadne pozvanky, ziadne preukazy ,gorila sa nieco […]

Pokračovanie článku

Za každú minútu hnevu strácame 60 sekúnd šťastia . . .

Prepis koaličnej rady:16:50Limuziny a terenaky prichadzaju na parkovisko pred centralu Mosta-Hidu. Ako prvy dorazil predseda a zaroven hostitel Vojto Chrobak. Do saly s nazvom Terem-tete za ním vošli aj ostatni clenovia strany, spiaceho Rudolfa Slada niesli na polnom lehatku a ulozili ho pred kecpult, kde Peter Kapusta, zo strany Konzervatinych trockistov, cez neho prehodil deku.Do saly […]

Pokračovanie článku

Aby si človek mohol žiť ako v nebi, musí mať z pekla šťastie . . .

*Rano som sa zobudil a moja prva myslienka ma priviedla k susedovi. Ako sa ma po vcerajsku? Ledva dobehol domov a odvtedy som ho nevidel. Pozrel som sa cez plot, sused sedel pod jablonou, na nose okuliare, chvilami pisal, chvilami dumal, chvilami si odpijal z piva. Sedel v cistych nedelnych monterkach a v snehobielom natelniku, nohy si mocil v lavore. Zasiel som za nim a spytal som sa ho co […]

Pokračovanie článku
786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

19.04.2024 06:15

Raketami zasiahli prístavné zariadenia. Ráno boli ostreľované mestá Dnipro, Kryvyj Rih a Synelnykove.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391285x
Priemerná čítanosť článkov: 5082x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy