Založ si blog

Archív: december, 2011

Zem, vlast, misto i krajinu promenit je snadno. Rod nezmenis, i tu zvyklost promenit nesnadno . . . (Livius Decade 4. l. 7. )

V televiznom studiu Kurtizana pobehuju osvetlovaci, sminkari, Ucitel dava reziserovi posledne pokyny, rosnicky nalievaju do kristalovych poharov sampanske. Za stolom sedia hostia, okrem Ucitela, duplovany predseda Mysiak, Hovorkyna, znamy neurolog Strapec a svetoznamy herec Dabula. Program uvadza znamy prezentator – humorista Stevo Domotany, pri ktorom je istota, ze debata sa bude niest v […]

Pokračovanie článku

Pravda je iba jedna, preto ju može mať iba UČITEĽ!

Drahy Ollmo, uvodom mojho obsazneho listu prijmi odo mna tisic najsrdecnejsich pozdravov a tu najmilsiu spomienku na Teba a Tvoju uderku. Mozno si prekvapeny, ze Ti pisem. Uplne obycajna posta je jedinym spojenim so svetom. Travim vianocne sviatky, kde inde, … ako na Velkonocnych ostrovoch? Nemam so sebou ani notebook, nechcem sa nicim rozptylovat, chcem iba oddychovat a prijimat dary […]

Pokračovanie článku

Poviem vám zadarmo múdrosť, čo zjavil mudrc zdielny: „Ak sa na svet dívaš triezvo, chce sa ti opiť veľmi! “ (Pivovarov)

V schranke som si nasiel letacik so znenim: POSLEDNA VECERA? MOZNO NIE … KED NAM NEBUDUTE SLIAPAT NA PATY A RADSEJ BUDETE KRACAT V NASICH SLAPAJACH. VASA UNIA SOCIOPATOV. DNES VECER V MODROM SIATRI NA SOMARSKOM VRCHU. VSTUPNE DOBROVOLNE. SPONZORI EXTRA VITANI. Pozrel som sa do penazenky a rozhodol som sa, ze pojdem a dobrovolne nezaplatim ziadne vstupne, mozno to vykompenzuju sponzori, […]

Pokračovanie článku

Niet takého pondelka, ktorý by neustúpil utorku! (Slovenské príslovie)

Vcera mi telefonoval pan Hromadka,a by som si vzal dovolenku a siel s nim poroznasat postu. Bez odmeny, len tak, z dobreho srdca. Najskor sa mi velmi nechcelo, aj som sa mu priznal a aby na mna nenaliehal, povedal som mu, ze roznasanie posty nedava ziadnu logiku, za to su plateni postari a vela veci sa da preposlat emailom. Nakoniec som to vyargumentoval tym, ze je to moj skromny nazor! Pan […]

Pokračovanie článku

Čo sa Judáš nachodí, kým vyjde na psí tridsiatok . . .

Bezal som, co mi sily stacili, uz od zastavky trolejbusu som pocul skandovany potlesk v modrom siatri na Somarskom vrsku. Vosiel som dnu, za kecultom stal Mysiak na hokerliku, vysmiaty a spokojny sam so sebou pozoval jedinemu fotografovi amaterovi, panovi Hromadkovi. S okuliarmi na pol zrde prebehol po publiku znicujucim pohladom a ked nastalo ticho, rezkym slovom pozdravil kazdeho: – […]

Pokračovanie článku

Osol naložený relikviami sa domnieva, že ľudia sa klaňajú jemu . . .

V Modrom siatri na Somarskom vrsku to rozvana varenym vinom, podgurazeni a zaroven ku vsetkemu odhodlani mladeznici cakaju na svojho Ucitela. Dnes ho nepodpori svojou ucastou nik z Unie sociopatov, politici obsadili vseky univerzity a lepsie stredne skoly, aby studentom ukazali smer (s malym es) koho volit. Dnes bol Ucitel namiesto tradicnej pampersky (cez bedra prehodenym platnom) odety do togy, […]

Pokračovanie článku
Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391738x
Priemerná čítanosť článkov: 5088x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy