Založ si blog

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je  poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a dôstojný život každého z nás, ako sa píše v texte tejto iniciatívy.

Ide o jedinečnú šancu mať nárok získať bez akýchkoľvek podmienok základný príjem od štátu. Ak by toto prešlo, ubudlo by bezdomovcov i strachu o stratu zamestnania. Každý by sa mohol oslobodiť od strachu o svoju existenciu a nenechať sa vykorisťovať za minimálnu mzdu. 

Pošlite aj svojim známym, ešte je čas   Podpíšte tu!

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Ficovi štátni úradníci alebo podvodníci? Nasadzuje si Fico blchy do kožucha alebo áno?

12.05.2012

Chodiť po „krčmách“ sa nevypláca, lebo človek sa tam dozvie aj to, čo nechce. A ja mám zvlášť šťastie na nechtiac vypočuté rozhovory. Aj toť ,nedávno som sa opäť „priplichtila“ k jednému, ktorý sa mi vôbec nepáčil a preto som si jeho obsah preverila. Div sa svete, to, čo som zistila mi potvrdilo vypočuté. A neteší ma to, že aj vo Ficovej úradníckej [...]

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Russia Military

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 398081x
Priemerná čítanosť článkov: 5170x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy