Založ si blog

Čo ma dnes ráno úžasne rozosmialo

Ja som už prednedávnom písala, že si zvyknem pri káve pozrieť aktuálne správy a sem tam nejaký blog. Dnes ráno moja voľba „padla“ na blog pána Drahoslava Miku „Grék Mikis Theodorakis, hudba, vojna, čierny plukovníci, Zorba a syrtaky“. 

Blog v sérii iných o Grécku, o spomienkach, o hudbe, o ľuďoch, o zaujímavých veciach. Na záver blogu pomyselné post scriptum: „Nezabúdajte, že ku Grécku patrí úsmev … a ten sa Vám vráti.“ A ešte link.  Stálo za to otvoriť ho, lebo to, čo som následne uvidela ma na chvíľu paralyzovalo od okolitého sveta, jeho i mojich problémov.


http://www.youtube.com/watch?v=qPROXhnoUm8&feature=related 

 

Netajím sa tým, že ma fascinujú a môj život nesmierne obohacujú úplne obyčajní ľudia, tí ľudia, ktorí vedia dobiť svet svojom neobyčajnou človečinou a charizmou. Tak, ak vás predchádzajúce video nenudilo a neodradilo od ďalších riadkov, pozrite si ešte jedno. Je v ňom „Success Storry Stavros Flatley“ a podľa mňa stojí za pozretie od začiatku až do konca 🙂    


   

http://www.youtube.com/watch?v=_Tu0PAbW75A&feature=player_embedded 

 

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 389659x
Priemerná čítanosť článkov: 5061x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy