Založ si blog

Deň má 24 hodín. Do jednej bedne sa zmestí 24 pív . . . to nemôže byť náhoda!

Nedela:
Dnes som nechcel ist k susedom na obed,aj ked som sa uz s Ruzeninim otcom trochu skamaratil,este stale sa ho bojim.Bol som v Horskom parku v restauracii oproti Kalvarii,tam som sa najedol,posedel som si.V case obeda sme tam boli dvaja,ja a este jedna zaujimava zena.Cela bola odeta v ciernom latexe.Ked si vsimla,ako na nu so zaujmom pozeram, vyplazila mi jazyk.Mala na nom kruzok,ako mavaju deti na zipse od vetrovky,mozno si nim zatvarala jazyk a potom nehovorila cely den nic.Nedalo mi to,lebo podobnych kruzkov mala viac, v usiach,nose,tak som si k nej nesmelo prisadol.Az vtedy som zbadal, aka je velka,moja hlava jej siahala po plecia…
-No co kuratenko,aj tebe sa zachcelo vymasirovat,trochu preplesknut,ponapravat krkovicu?
Okamzite som prikyvol a spytal som sa jej, co pije…povedala, ze si obaja dame fernet.Po stvrtom uz bola zhovorcivejsia a predstavila sa mi, ze je Wanda a ma chiroprakticku zivnost,ale ze ma „nadobicko“stale pri sebe a moze svoju cinnost prevadzat vlastne vsade.Vsimol som si jej velky kufrik,trcal z neho bic,len zaprah s konom som nikde nevidel.Spytal som sa jej na kruzky na roznych miestach,prezradila mi, ze jeden ma aj dole,ten ked zazipsuje,tak ta jej mensia zivnost sa na chvilu ocitne v karantene.
Zamierili sme k soche pana Justiho, z dialky som videl knieza Rudolphusa zahaleneho oblakmi dymu,zosiroka sa usmial na Wandu,kyvol rukou a spytal sa jej,ci nasla dalsiu obet, vraj odkedy mu zlomila krcny stavec,odvtedy sa citi,ako by ho postipala mucha ce-ce a okamzite upadol do mikrospanku.Wanda ma sikovnych tahom priviazala k stromu, otvorila kufrik s naradim a hned zacala so svojim umenim,ktore som nemohol sledovat az do konca,lebo asi v polovici som stratil vedomie….
Pondelok:
Konecne sa zacala dovolenka,nikde sa nemusim ponahlat,ani lamat rekordy, ani zametat az po schody Sv.Trojice.Trochu som poupratoval a okolo obeda prisla mama.Priniesla si vo flaske male kamienky a tie ulozila do sekretara, hned vedla svatenej vody z Hostynka,kde chodime kazdy rok na put.Bol som rad, ze sa uz nemusim stravovat ako Robinson.Vsimla si aj modriny na tvari a rukach,povedal som jej, ze na mna v robote padol regal s naradim….
Utorok:
Mama mi narobila lepenaky,dala do ruky udicu a poslala ma na ryby.Pri rieke sedel jeden par,ktory mi bol povedomy.Az po chvili mi doslo, ze som ich videl v cirkuse,ona obhadzana nozmi,on chrliaci trojmetrovy ohen…teraz tam sedeli a pozorovali hladinu.Sadol som si vedla nich,hodil udicou a po chvili som vytiahol rybu.Hltac ohna sa nastval a povedal, ze on tam sedi celu noc a nechytil ani naprcanu belicu.Uhol si z flase a lahol si do travy.Jeho zlatovlasa partnerka sa mi lubeznym hlasom prihovorila:
-Mankote,mam ti jednu natahnut,alebo raci zaspivat?….suhlasil som s tym druhym a v tom som zacul,ako zlatovlasy anjel spieva Milorda….
Streda:
Ruzenina mama natierala plot, niekto im ho pomaloval neslusnymi slovami a obrazkami.Sused ju obdalec sledoval a daval pozor,aby zatrela vsetky obscennosti a pritom nadaval na cely skazeny svet.Otvoril si dalsie pivo a povedal, ze ked toho umelca chyti,tak ho rozseka na fasirku.Nastastie sme mali na veceru rizoto….
Stvrtok:
Dnes sa cela ulica zhromazdila pred susedovym domom, cakali sme s nim na Ruzenu.Sused dovliekol na ulicu basu piva,kazdy sa mohol obsluzit sam.Zakratko prisiel taaxik a z neho vystupila Ruzena…. bez muza jej zivota.V kazdej ruke mala sklenak medu s nalepkou.Na kazdej bolo technickym pismom napisane o aky med sa jedna.Ked ju uvidel sused,neudrzal slzy, sklenaky s agatovym a lipovym medom odlozil na lavicku, zovrel ju do narucia a susedom kyvol,aby sa v mieri pobrali domov….
Piatok:
Zastavila sa u nas Ruzena, ze ci s nou nechcem ist zajtra do Nitry, vraj tam nasla svoju velku Lasku-muza svojho zivota.Velmi sa mi nechcelo,ale Ruzana ma skoro na kolenach prosila, ze bezo mna ju otec nepusti.Musel som ist k nim vysvetlit susedovi ciel nasho vyletu.Sused sedel za stolom,popijal pivo a spieval s radiom Slavikov z Madridu.Ked ma uvidel,celkom sa potesil,zavolal Ruzenu,aby doniesla pivo aj mne.Spytal som sa ho,ci ma nieco proti tomu,ak zajtra vezmem Ruzenu do Nitry na burzu exotov.Suset sa uprimne zarehotal a povedal, ze idem na to celkom sikovne a mozno sa Ruzena ani nenazda a bude pod cepcom…
Sobota:
Prisli sme do Nitry, na autobusovj zastavke bolo vela ludi.Ruzena znervoznela,lebo muz jej zivota ju mal cakat.Sadli sme si na lavicku a cakali sme my na neho.Po dobrej hodine som v dialke videl cudneho muza,zakradal sa ako dravec,obzeral s na vsetky strany,kusok cesty sa aj plazil.Mal na ociach skrabosku a ubor,v akom vystupoal Elvis Presley.Po bokoch mal dva ligotave kolty,na krku zavesenu imitaciu kalasnikova,pozeral cez dalekohlad,hladal niekoho v dave.Ked zbadal Ruzenu,dal si prst na usta a dvomi skokmi jaguara priskocil k nasej lavicke.Namieril na mna AK47,alebo 27(?) uz ani neviem presne,stlacil spust,z ktorej vysiel balonik,nahol sa k mojmu uchu a spypal sa ma, ku ktorej rozviedke patrim.Povedal som mu, ze som Ruzenin sused a ze jej robim garde.Ruzenin muz zivota sa rozohnil,zalozil mi na ruky puta a zacal kricat na cele autobusove nadrazie, ze zajal syna,alebo dceru Bin Ladina….
Este nikdy som sa neocitol v podobnej situacii,Ruzena si zakryla tvar,ja som sa triasol od strachu,nastastie k nemu priskocili dvaja muzi v bielych plastoch a obliekli mu kabatik,ktory sa zavazuje zozadu….

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391829x
Priemerná čítanosť článkov: 5089x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy