Založ si blog

Šťastie sa nezakladá na peniazoch, no vždy je lepšie plakať v Citoëne 2CV, ako v náručí svedka . ..

Ked ma romska fesanda okradla o penazenku,mobil a skoro aj o moju cest,nedotklo sa ma to natolko,ako strata preukazu mladeho demokrata.Najlepsim riesenim sa mi videlo,aby som si ho nechal vystavit tam, kde som ho stratil.Prisiel som az po uvodnej reci Ucitela,sa uz stihol zvitat s mladezou.Dnes bol odety do modreho rubasa,na hlave mal veniec z vavrinu.Ked ma uvidel,ocami mi naznacil miesto,kde si mozem sadnut a pokracoval v prednaske:
-Drahi priatelia,mladeznici,ako hovori klasik-Pan ma kraslit dom, nie dom pana…preto je nas Vodca okrasou kazdeho domu,do ktoreho vkroci.Ved aj Davidovi musel majster Michelangelo na poslednu chvilu prirobit fuzy,inac by nestal tam, kde stoji,aj ked mu nestoji….nec domo dominus,sed domino domus honestanda est!!!
Dnes vas chcem zoznamit s najvacsim demokratom vsetkych cias,neprezradim vam vsak meno!Vy ho musite uhadnut.Vdaka technike a mojim spiritistickym znalostiam to je mozne.Tam za plentou je medium,ktore je spojivom medzi mnou a dotycnym neznamym,ktory je na Pravde Bozej….
Spoza zavesu vysla zena odeta v ubore brusnej tanecnice,natriasala zadkom v priesvitnych pantalonoch, na ktorych jej cinkali nasite desathalierniky.Ucitel pokracoval v prednaske:
-Ziadam naprosty klud aby sa medium mohlo koncentrovat a cestou za oponu zhasnut svetlo.
Ucitel zapalil sviecku,nad plamenom si ohrieval ruky a mrmlal cosi nezrozumitelne.Nakoniec vyvratil oci, ze mu bolo vidiet iba bielka a upadol do tranzu,zmenenym hlasom zvolal:
-Uz si tu medzi nami?
Chvilu cakal,spoza plenty sa ozyvali zvuky silneho vetra,sem tam zahrmelo, zrazu nastalo ticho a ozval sa hlas neznameho z druheho brehu:
-Preco ma rusite pozemski luzri?Co odo mna zase chcete?…chop,chop!!!!
-To som ja drahy dabljú,Mr.Blue,Teacher!
-You can be a bitch!…hehe,uz si zase pozbieral dostatok tlkov?Co im mam zase natlct do hlavy?
-Nieco o demokracii drahy Winston,ved ty si sa svojho casu vyjadril. ze demokracia je mizerny system,ale zatial sme nic ine nevymysleli?
-Well…to som povedal vtedy, dnes viem lepsie!Ty obdivujes mna,ja som obdivoval neboheho Visarionovica…bol to nadherny clovek a este krajsi komunista.Kto ho videl,hned musel uznat, ze je prirodzena autorita,pred ktorym mal respekt aj ten nepodareny trojstvrtinovy Rakusak!
Kym som nepoznal draheho sudruha Stalina,pijaval som ten grgavy francuzky vitriol a skotsku mocovku,prdel som ako fukso este aj v Buckinghamskom palaci…ale on ma naucil pit vodku,cistu ako slzy Madonny,vdaka ktorej som prezil aj toho chcipaka zpoza mlaky!
Ucitel sa zacal potit a snazil sa svojmu mediu naznacit,aby rozhovor zrusila,ale hlas spoza plenty pokracoval:
-Aj vy u vas mate vela politickeho talentu,len ste ho nevyuzili,jeden vynimocny uz zostarol,keby sa narodil o 100 skor, tento nestastny svet by nevypadal ako hnojisko!Nastastie ma nastupcu,aj ja som mal kedysi najkrajsie hodinky na Ostrovoch….
Ucitel ho prerusil a polozil mu rychlo dalsiu otazku:
-Drahy priatelu a aky mas nazor na dnesne zeny demokratky?
-Bullshit a nie zeny….ved sa na ne pozri,ani cici,ani rici!Kde sa take ohrebla mozu hrabat na nebohu Nadezdu.Este aj drahy sudruh Stalin jej vlastnorucne upiekol marcipanovu tortu,taka to bola Zena!Ako remen!!!!
Tie dnesne sa nechaju inseminovat,nepotrebuju chlapa,iba dristaju a sikanuju…
Ucitelovi sa krivila tvar hrozou,ale hrdinsky pokracoval:
-Este na zaver,co chces odkazat nasim mladym demokratom?
-Well…aby ta nakopali do riti a sli radsej do psej matere!Nihil agere delectat…a teraz si idem vypit,okamzite mi doneste dvesto gramov vodky!Good bye,hehehehe….nazdarovje!
V hladisku nastal sum, prekvapeni mladeznici nevedeli,co si maju o tom mysliet.Ucitel uz trochu prisiel k sebe,prehltol za hrst tabletiek a pokracoval:
-Mladi demokrati,nemusite hadat meno cloveka zo zahrobia,je to uplne nedolezity ignorant a opilec.Spojil som sa s nespravnou osobou,asi zlyhalo medium….
Dnesny den zakoncim strucne,neporozpravam vam ani moj zivotopis,ani pribehy z barikad.Porozpravam vam,ako spoznate praveho demokrata.Spoznate ho,ak si polozite otazky:
Myslite si, ze kazdemu,komu sa prasi z huby nosi fuzy?
Myslite si ze vyse sest tisic clenov nasej strany je vela,alebo malo?
Myslite si, ze som zazrak prirody,alebo obet systemu?
Co si predstavujete pod metaforou anonymny slovensky alkoholik?
Boli by ste stastni,keby vasi rodicia volili politicke strany,ktorych nazvy nevladzem vyslovit?
Takto by sme mohli ist dalej,clovek zo zahrobia bol mozno na prvy pohlad demokrat,ale ja si myslim, ze nebol.Lebo zvrchu huj,zospodu fuj.Myslite si, ze ja pod tymto modrym ruchom nosim cervene trenky???
Vsetci cakali v dramatickom tichu,co sa bude diat,Ucitel si vychutnaval okamih slavy,oci mu ziarili ako vitazovi,hlavu mu kraslil veniec z vetviciek bobkoveho listu….zrazu sa Ucitel pozrel smerom k publiku,vyhrnul si rubas a pod nim skutocne nemal cervene trenky,on po tym ruchom nemal oblecene vobec nic…
Ako tam stal,prisiel som k nemu a spytal som sa ho,ci by mi v centrale nevystavili novy preukaz.Ucitel ma nepocul, v jednej ruke drzal svoje rucho vysoko nad hlavou, druhou rukou zacal strngat klucami…..

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 389582x
Priemerná čítanosť článkov: 5060x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy