Založ si blog

Platení „rozoštvávači“, či diskutéri liečiaci si frustrácie a komplexy?

Poznáte prípad, v ktorom by bol niekto za neznášanlivé prejavy, znevažovanie, či vyhrážanie sa cez internetové diskusie odsúdený? Predpokladám, že väčšina z vás odpovedala nie. Nuž osobne ani ja nie, ale práve som sa dočítala, že v susednom Rakúsku i Česku už takýto prípad poznajú. Potešilo ma to, zvlášť preto, lebo v diskusiách po jednotlivými článkami sa často krát dočítam kadečo.

Nepoznám diskusie na iných portáloch, ale už zopár mesiacov sledujem diskusiu na tomto portáli a nemôžem sa zbaviť pocitu, že s diskusiou ako takou to v poslednej dobe ide dolu vodou. Urážky, osočovanie, znevažovanie, vysmievanie. Pre mňa je šokujúce poznanie, čoho sme v pomyselnej anonymite prezývok (nickov) schopní. Niekedy z toho ide strach, inokedy „iba“ pohoršenie. Zakaždým však otázka, prečo je tomu tak?

Nechce sa mi veriť, že niekto si tu kráti čas tým, aby niekomu ublížil, vysmial ho alebo ponížil. Aj keď, ktovie? Možno sú medzi nami takí, ktorí si tu „liečia“ svoje frustrácie a komplexy. Predpokladám však, že väčšina z nás tu hľadá iba rozptýlenie, či relax.

A možno nie. Možno sú medzi nami aj takí, ktorí tu zámerne „mútia vodu“, provokujú, politicky ovplyvňujú iných alebo sa inak angažujú.  Netrpím „paranojou“, ale podobnosť reakcií, štylistiky a gramatických chýb od jednotlivých „nickov“ je často krát zarážajúca, rovnako tak ich „vizuálna“ podoba dáva podozrenie, ako keby ich „generovalo jedno centrum“.

Čo si o tom myslíte vy?  

Krátko po zverejnení tohto blogu som objavila jeden článok na podobnú tému a myslím si, že by mohol zaujať aj vás. Mňa osobne prekvapil najmä preto, lebo som sa v ňom dozvedela, že v rámci politického marketingu „existujú brigádnici na rozpútavanie vášni“. 

http://kmotrdrobek.jex.cz/menu/archiv-clanku/ostatni/placeni-diskuteri

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391260x
Priemerná čítanosť článkov: 5081x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy