Založ si blog

Dávajte si pozor! Čo keď si tu píšete s ministrom, ktorý si vás dá preveriť?

Neviem, či ide iba o náhodu alebo je v tom aj niečo iné, ale včera ma dosť prekvapilo, keď som si na konkurenčnom portáli prečítala „top jóbovku“ o tom, ako minister obrany Ľubomír Galko „obvinil Smer, že v diskusiách na internete využíva brigádnikov. http://www.sme.sk/c/5922481/plateni-diskuteri-na-webe-strany-zatlkaju.html Článok sa opiera o blog: http://lubomirgalko.blog.sme.sk/c/266957/Fico-v-suterene.html 

Možno na tom nieje nič čudné, že pán minister si „úplnou náhodou“ zvolil rovnakú tému, ako pre pár dňami ja: http://anaj.blog.pravda.sk/2011/05/22/plateni-%e2%80%9erozostvavaci%e2%80%9c-ci-iba-diskuteri-lieciaci-si-frustracie-a-komplexy/ 

A možno na tom nieje nič čudné ani len to, že ten „top“ článok sa opiera o rovnaké domnienky i argumenty, ktoré boli v diskusii pod mojim blogom. V podstate môže ísť, či dokonca ide, o úplnú zhodu náhod. 

Ale zdá sa mi čudné, že v blogu pána ministra sa objavujú niektoré „slovné spojenia“, ktoré som si včera a predvčerom prečítala v debatách na tomto blogu. Chcem veriť, že ide o úplnú zhodu náhod, že sa mi tie slová spájajú s jedným nickom prispievajúcim v tejto debate. Chcem veriť, že ide o úplnú náhodu, že v blogu pána ministra sa vyskytli niektoré slová, ktoré som ja osobne napísala práve tomu „záhadnému“ nicku z tejto debaty. Chcem veriť, že štýl písania tohto nicku a štýl písania pána ministra je tiež iba číra náhoda.

Veď náhody sa dejú a hovorí sa, že náhoda je (môže byť) niekedy „blbec“. Ale nemusí byť. Dokonca ani len ten „blbec“ nie. Pravdepodobne ste zvedaví, aký nick mám na mysli. Ten však neprezradím, pretože nieje meritom toho, čo som chcela „povedať“ týmto blogom. Týmto blogom som chcela iba opätovne upozorniť, že zdanlivo anonymný priestor nemusí byť tak úplne anonymný. Taký minister obrany si môže zistiť, kto číta jeho blog a z akej adresy mu posiela hodnotenie obsahu jeho textu. 

Prečítajte si citát z už v úvode spomínaného článku z konkurenčného portálu: „Pridal aj skúsenosť, keď na jeho posledných blogoch zrazu narástla čítanosť o štyritisíc klikov a klesla mu karma, čiže čitateľské hodnotenie textu. Administrátor stránky vraj potvrdil, že kliky prišli z jednej IP adresy.“ 

A tak nad tým citátom práve rozmýšľam, to administrátor (vraj) zisťoval iba tak, lebo nemal inú robotu? Alebo mám v tom hľadať inú záhadu?

  

 

P.S.: ospravedlňujem sa za formátovanie, ale dnes mi akosi nefungovalo 🙂 

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 389626x
Priemerná čítanosť článkov: 5060x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy