Založ si blog

Najlepším liekom na zapálené lýtka je písanie denníka

Nedela:

Vcerajsok dopadol uplne inac,ako som si predstavoval.Priviedol som si domov vynimocne dievca.Aj mame sa pacila,hned jej ukazala zbierku autogramov,vacsinou od Ruzeninych muzov zivota.Pochvalila sa jej, ze my obaja sme ozajstni zberatelia.Vypili sme caj a ked nastalo trapne ticho,mama na mna zartovne zazmurkala a poslala ma ukazat Olinke zbierku motylov.Vosli sme do mojej izby,ktora skryva vela tajomstiev a pribehov.Ukazal som jej zbierku zapalovacov,hned si vytiahla cigaretu a cakala, kedy jej pripalim.Zatial este nik u nas nefajcil..V rohu izby si vsimla hokejku a na nej zavesenu brankarsku masku.To mi podaroval Ruzenin byvaly muz zivota,hra druhu ligu.Nasadil som si masku s nadejou, ze urobim na Olinku dojem, zapol som telku, zalozil som video a pustil som jej Mlcanie jahniatok.Olinka vybehla na ulicu a zacala strasne kricat.Mama zavrela dvere a potesila sa, ze som sa Olinky zbavil,iste by mi urobila zo zivota peklo….
Dnes budem iba spat a jest,aby som zajtra v robote vladal makat ako fretka.

Pondelok:

Mama mi do roboty zabalila zovcera kolace,ktore Olinka nestacila zjest.Celkom mi chutili,ponukol som aj sefovi.
Po fajronte ma zavolali kolegovia na pivo.Pivo som este nepil.Dobre som sa poobzeral,ci tam neuvidim niekoho znameho a vypil som najskor jedno.Potom este zopar a ako sme sedeli pod lipami,v korunach stromov spievali vtaci ako cherubini.Jeden z nich mi zoslal spravu,alebo znamenie…?

Utorok:

Dnes som sa s dalekohladom vybral do Horskeho parku.Videl som tam syna Deda Vseveda.Sedel na lavicke oproti soche a fajcil.Mal nadherne vlasy a znudeny pohlad.Spytal som sa ho,ci si mozem prisadnut a dalekohladom sledovat operencov.Nonsalantne ukazal na miesto vedla seba, hned som si k nemu prisadol a spytal som sa ho,ci maju v rodine Deda Vseveda.Ten pan sa ani trochu nezacudoval,vyfukol mi dym do tvare a predstavil sa mi:
-Som knieza Rudolphus a moj rodokmen je taky pestry, ze keby sa Maria Terezia dozvedela kto je moj dedo,tak by spadla pri propeleri z kona.Vy mlady muz iste neviete,koho znazornuje socha pred vami.Je to pan Justi, vdaka nemu sedime v tejto oaze pokoja a krasy.Nanestastie sem chodia asociali a vesaju panu Justimu na nos vselico,niektori aj pouzite primerosy….
Knieza Rudolphus upadol do mikrospanku, ja som zatial zbavil pana Justiho hanebneho pozostatku fyzickej roztopasnosti.Ked som sa vratil k lavicke,knieza si zapalil dalsiu cigaretu a spytal sa ma,ci som zenaty, lebo on dvakrat- s jednou zenou.Kym som si chystal odpoved,knieza upadol do lahsej komy.Ked precitol,spytal sa ma,ci by som ho neodprevadil k autu.Vysli sme z Horskeho parku pred jednu zahradnu restauraciu,pred ktorou bol kostol.Knieza mi vysvetlil, ze to je Kalvaria,kde sa chodil spovedat byvaly minister vnutra este za federalu.Potom sme sa rozlucili a knieza nastupil do cerveneho ferrari….

Streda:

Rozhodol som sa, ze sa stanem vegetarianom, vcera mi knieza porozpraval o jednom neobycajnom.Vraj je fyzicky a dusevne silny ,ako skala.Kazdy den, este skor ako kohut trikrat zakikirika, ma uz pooranu otcovu rolu, odplasenych skodcov a napisany uderny prejav na schodzku miestnych zahradkarov na regionalnej urovni.
Knieza mi prezradil, ze vegetariani ziju velmi skromne ako zdrzanlivi asketi.Z jari jedia korienky, v lete sezonne ovocie a zeleninu,na jesen vinnu revu a v zime si pecu chlebik z muky z Lidlu….

Stvrtok:

Sused zase mlatil Ruzenu.Prisla domov po tyzdnovke, tentokrat s niekym,kto sa silne podobal na Ibiho Maigu.Mama sa za nim hned rozbehla po autogram, ukazalo sa, ze je analfabet,vratila sa s papierom a tromi krizikmi.Isla si ho rychlo zalozit medzi ostatne.
Sused este neskoncil, vzburil som sa voci jeho nasilnostiam a postavil som sa medzi neho a Ruzenu.Najskor som jednu schytal,potom ma chytil za golier,vytiahol ma do vysky jeho oci,prudko so mnou zatrimal a postavil ma znovu na zem.Vzapati ma nakopal do zadku a hrozivym hlasom sa mi vyhrazal, ze ma nabuduce rozseka na fasirku.
Ked som prisiel domov,povedal som mame, ze uz nikdy nebudem jest fasirky,lebo clovek nikdy nevie,co je v nich pomlete….

Piatok:

Na nasej ulici byva cudny clovek,jedni hovoria ze je disident,druhi, ze je udavac.Minule udal mamu, ze si nacierno objednala hovnocuc.Sofer fekalu dostal mastnu pokutu, s ktorou sa bratsky podelil s mamou.Vsetci na nasej ulici sa ho bojime,iba sused oproti nie.Minule ho pristavil na ulici a dal mu po papuli.Odvtedy mu vsetci v kybloch nosime obsah zumpy rovno pred dvere….

Sobota:

Dnes som stretol celkom zaujimavu zenu.Pozval som ju na prechadzku k Ruzinovskemu jazeru.Ked sa isla vycikat za kricky,nazrel som jej do kabelky,ci tam nema marihuanu,lebo som pocul,ze zeny pod vlpyvom lahsich drog su horsie ako nalacno.Marihuanu v kabelke nemala,ale mala tam dlazobnu kocku.Hned ma napadlo, ze nie je iba fyzicky zdrzanliva,ale aj zdatna.
Regina je starsia ako ja, nieco ako starsia sestra.Mozno ma raz zasvati do tajov zivota….

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.

česko rusko ambasáda

Proruská špionážna sieť útočí proti EÚ: Poľsko a Česko spustili vyšetrovanie, majú zistenia týkajúce sa Slovenska

28.03.2024 13:50

Poľská kontrarozviedka (ABW) vyšetruje činnosť proruskej špionážnej siete zameranej proti členským štátom a orgánom Európskej únie.

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 389566x
Priemerná čítanosť článkov: 5059x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy