Založ si blog

Nič tak neobmedzuje slobodu slova, ako natlčená huba. Preto si píšem denník.

Nedeľa:
Dnes som sa zobudil do slnečného dňa. Asi pôjdem von, sadnem si na tiché miesto, jediným spoločníkom bude moja veľká Kniha a strom.
Poobede som šiel na lúku, obďaleč sa hrali decká. Našiel som strom, hneď som ho nazval stromom života. Čítal som z Knihy, k stromu prichádzala kyprá žena v bikinách. Sledoval som ju spoza mihalníc, ona sa na mňa vyzývavo škerila. Z očí jej nepozeralo nič dobré. V jednej ruke držala fľašu s nápojom, druhou si vyzliekala plavky a začala sa chichúňať. Položil som si Knihu na miesto, kde sa mi začali vydúvať nohavice. Potvora si to všimla, nahla hlavu dozadu a do úst si obscénne nechala prúdiť obsah fľaše. Potom si už nič nepamätám, lebo som stratil vedomie …
Domov som prišiel až za tmy, bolo mi všelijako. Nasypal som si na lyžičku kryštálový cukor a pokvapkal som ho Alpou. Až  neskôr mi napadlo, že Alpa obsahuje alkohol. Mama si ňou zvykne natierať to, čo ju bolí alebo svrbí.

Pondelok:
Do roboty mi mama zabalila lepeňáky s pečeným mäsom z nedele. Celkom mi chutili, aj keď si myslím, že ľudia by mali žiť striedmo.
Keď som prišiel domov, zmienil som sa o tom mame, mama uznanlivo prikývla a na večeru mi pripravila maslový chlieb s príborom.

Utorok:
Aj dnes ako každý utorok si vezmem ďalekohľad a pôjdem sledovať operencov. Niektorých si zapamätám, nakreslím si ich a vyfarbím. Vtákov mám už plný zošit, našťastie ich nemusím lisovať do herbára.

Streda:
Sused zase mlátil Ruženu. Ružena je moja rovesníčka a sused je jej otec, aj keď sa tak nespráva. Ružena došla domov po troch dňoch. Doviezol ju niekto, kto sa silne podobá na Julia Iglesiasa. Keby ho videla mama, určite by si od neho vypýtala autogram.
Počkal som, kým sused skončí a spýtal som sa Ruženy, či by sa nechcela stať mojou ženou. Ružena súhlasila, ale až o dva roky, zatiaľ chce hľadať lásku s veľkým el. Spokojne som sa pobral domov s vyhliadkou na harmonické manželstvo.

Štvrtok:
Videl som na autobusovej zastávke Ruženu. Sprisahanecky som na ňu mrkol a spýtal som sa jej, či moja ponuka ešte platí. Dlho rozmýšľala, potom jej trklo. Povedala mi, že áno, ale teraz hľadá odpoveď na to, čo je Láska a keď ju nájde, možno už budem dávno ženatý s inou. Musel som jej dať za pravdu a zároveň mi odľahlo, lebo neviem, či som dosť silný, aby som ju zvyšok života dokázal brániť pred jej otcom – krvilačným bulom.

Piatok:
Už sa teším na sobotu. Zoznámil som sa s výnimočným dievčaťom. Pýtal som sa jej, aké zviera jej je najmilšie. Povedala, že ovca a prezradila, že v Biblii sa práve toto zviera síce v inej podobe vyskytuje najčastejšie. V sobotu ju pozvem k nám a z videotéky požičiam The Silence of the Lambs, určite ocení moju pozornosť.

Sobota:
Mama mi poradila, aby som si umyl nohy a obul sandále. O štvrtej som sa oholil, trochu sa mi triasli ruky. S výsledkom som bol spokojný, vyzeral som ako hrdina z Angeliky, markízy anjelov. Ranu som si potrel Alpou, trochu som si frkol aj pod pazuchy. Už sa neviem dočkať, kedy bude trištvrte na päť, vtedy by mal prísť autobus s mojim dievčaťom a možno raz aj ženou môjho života. Keď som odchádzal, mama mi zakývala a kričala: ponáhľaj sa Borko, aby si zase nezmeškal! Borko síce nie som, iba mama ma tak volá, lebo si myslí, že sa podobám na bývalého hovorcu Vladimíra Palka … .

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391264x
Priemerná čítanosť článkov: 5081x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy