Založ si blog

Čert ochorel. Chcel byť svätým, ale keď vyzdravel, bol tým, čo predtým . . .

V modrom siatri na Somarskom vrsku sa konala dnes netradicna burza erotickych atributov a prehliadka erotickeho umenia. Toto cele spiskal nas Ucitel, ktory nezahala ani v tazkych casoch, ked politici zapasia s odpocuvanim, rozpredajom statnych rezerv a inymi huncutstvami. Vraj Narod treba pobavit, Narod treba nasytit kumstom kvalitnym, aky si zasluzi pravicovy demokrat.

 

Ucitel sa postavil k mikrofonu. Mladi demokrati ho vitali aplauzom a on im kyval gestom hodnym papeza. Prisnym a zaroven laskavym pohladom prerusil potlesk a medovym hlasom sa prihovoril publiku: 

    – Drahi mladeznici demokrati, doteraz sme vas ucili ako treba robit revolucie, ako zarobit peniaze pre strannicku kasu,a ko sa mate v istych situaciach spravat, ake hodnoty mate uznavat. My krestanski demokrati vieme, ze nie iba chlebom je clovek zivy … po praci sa vzdy najde okamih aj na intimny moment, na erotiku. Co vas v praci privali, to vas neskor odlahci. Vybrali sme spomedzi viacerych podnikatelov s erotickymi sluzbami alebo predmetmi niektorych, ktori vas uvedu do takeho intimneho sveta, aky este nepoznate. Popozerajte sa dookola, pripravte si penazenky, lebo kazdy spas nieco stoji. V bare su pripravene rozne koktaily, najznamejsi je z vysuseneho blanokridleho hmyzu, pozbieraneho po parapetach restauracii na Costa de Sol. Zelam vam prijemnu zabavu, ja sam si idem oddychnut na svoju rohoz s klincami, kde pri mediatacii dostavam najviac napadov a potom ked sa vratim na tento svet z Nirvany, som taky silny, ze dokazem premoct Gulivera, Goliasa, Popolvara a aj Nepriatela, ktory nikdy nespi!
 
Este nikdy som sa podobneho podujatia nezucastnil, preto som sa rozhodol, ze najskor si vsetko poprezeram a neskor uvidim. Niekto ma potlapkal po pleci, obzriem sa a vidim pana Hromadku …
 
    – Vy si na mna iste pamatate, som Bolebruch Hromadka, moja ucta … reprezentant  Radostnej noviny a dorucovatel tlaceneho materialu rovno do domu. Poznam na pohlad dusu a umysly jedinca ale tentokrat mam obavy. Som tu sam bez kolegu, mozem si s vami popozerat atrakcie?
 
Bolo mi to takpovediac jedno, zasli sme k prvemu stanku, tam sme si objednali koktejl. Mal chut mentolu, alkoholu a plavali v nom cierne bodky. Pan Hromadka si myslel, ze z ovocia kiwi. Ked som tam zbadal plavajuce kridielko, ponukol som svoj koktajl panovi Hromadkovi s tym, ze beriem antibiotika. Ten sa na mna sprisahanecky usmial a zazelal mi, aby som sa skoro uzdravil.

Presunili sme sa ku krámu, kde mal aktivista a uz aj politik Lojzo Spina fotografie roznych aktov exotickych zien. Na jednej hromadnej bola v pozadi budova Jednoty, co ma potesilo, lebo druztevny obchod prerazil aj do krajiny, kde sa narodila legenda a vzor demokracie – Mahatma Ghandi. Okolo Lojzu behali ovce, okolo zadku mali oholenu kuceravu vlnu a obidva otvory pod chvostom im zdobili pircingy. Lojzo Spina ubezpecoval okoloiducich, aby sa nebali, vraj taky zazitok je na cely zivot. Pan Hromadka ma tahal dalej a posepkal mi, ze este nemal ovcie kiahne a mohol by si uskodit. Zacal sa potit, vyzliekol si sako, koselu pod pazuchami a chrbte mal premocenu.

Pri dalsom stanku ponukal vyziabnyty muz so sluchatkami na hlave a s netopierymi usami eroticke karty. Spoznal som v nom armadneho generala Sralka na odpocinku. Najkrajsia bola cervena kralovna, mala peknu korunu a prsia este krajsie ako neboha Lolo Ferrari. Najskaredsi bol gulovy dolnik, aj ked mal najvacsie prirodzenie. Panovi Hromadkovi sa zdali byt drahe, vratil sa ku kramu Lojza Spinu a kupil si za par centov akty exotickych krasavic. Fotografie si ulozil medzi propagacny material do velkej aktovky a poziadal ma, aby sme si oddychli, lebo citi ucinky koktajlu. Zacal menit farby a ked zbledol ako stena a zacal sa kacat k zemi. Prehodil som si ho cez plece a odniesol som k dalsiemu zivnostnikovi za zaves, na ktorom bolo napisane: KOMPLETKA ZA 1 EURO

Za zavesom bol na zakaznika pripraveny Matroz Kotva so zmenenym imidzom. Stal tam v cervenych monterkach, v ruke mal hadicu s tecucou vodou. Ked dostatocne zalial pana Hromadku, vzal si do ruk spongiu s autosamponom a zacal ho drhnut. Pan Hromadka vyzeral ako snehuliak, Matroz Kotva z neho zmyl penu, prebehol okolo neho s föhnom a nakoniec mu vypuliroval sklo na okuliaroch. Spokojny sam so sebou sa usmial a ked chcel za svoje sluzby inkasovat tazko zarobene euro, zniceny pan Hromadka sa rozbehol smerom k vychodu, cestou sa mu priplietli pod nohy krasavice podnikatela Lojza Spinu a ako lezal medzi nimi, vo vypulirovanych sklach okuliarov sa odrazali ako v zrkadle pircingy tych, co sa najcastejsie spominaju v Jedinecnych a pravdivych prekladoch …
 

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391589x
Priemerná čítanosť článkov: 5086x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy