Založ si blog

Rozprávaj v inotajoch, NEPRIATEĽ počúva . . .

Prevalila sa kauza – Odpocuvanie.

Modra uderka zvolala okamzite svojich clenov a sympatizantov na Somarsky vrsok do Modreho siatra.Ked som tam prisiel, zistil som, ze clenov Unie sociopatov je viac, ako sympatizantov, ale bol som spokojny, ze som tam zazrel pana Hromadku, experta na lokalne vypocuvanie. Este vacsiu radost som mal, ze som videl Ucitela v dobrej forme, do tvare sa mu vratila farba, v ociach mu ziarila iskra, ako kedysi cervena hviezda nad Kladnom. Hned sa ujal slova, Mysiak sedel za stolom tentokrat sam, mal na hlave sluchatka, potmehutsky sa usmieval podpod fuzy a vyklepkaval si morseovku:
-..  —–  .—  .  -…  .  —  .     -.-  .-  –..  -..  .  ….  —– 
Ucitel nespokojne prebehol ocami po obecenstve, odkaslal si a zacal:
 
Drahi priatelia demokrati, mnohi z vas dnes chybaju, je to skoda, lebo tato kauza, ktoru budeme dnes preberat by si zasluzila viac pozornosti. Nevadi, kvalita prevazuje nad kvantitou, treba si vzdy zo struka hrachu vybrat tie najkrajsie zrnka a tie ste vy, drahi priatelia, ktori ste zostali verni demokracii a Unii sociopatov.
Dnes prezivame tazke casy, my konkretne kopance od samotnych obcanov. Preto im treba otvorit oci, ako sme im museli otvorit v roku 2000, ked sme navstivili v jednom malom nemenovanom mestecku vtedajsieho Nepriatela a v domienke, ze jeho vchodove dvere su pancierove, nalozili sme pod ne vydatnu davku semtexu. Bola to sice nasa brilantna idea,ale pomohli nam s tym ti, co verejne drvia ruzenec a potajomky piju vino!
Efekt bol ohromny, Nepriatel, krycim menom Otec, vysiel pred svoj skromny pribytok, zaclonil si rukou oci a popozeral sa po tych do cierna odetych, urastenych  mimozemstanoch s kuklami na hlave, poukladal do kominka zvysok dveri a raznym krokom odisiel do sojho kabinetu, kde bezchybne zahral na piane Radetzkeho pochod.
 
Ucitel si urobil pauzu, napil sa odvaru z jacmennych klickov, pockal na znamenie od Mysiaka a pokracoval: 
    – Metody odpocuvacej spionaze su zastarane, kde sa na nas hrabe komunista Morse, ktory by v Tanzanii ci Keni nebol schopny skolit ani invalidnu gazelu a odniest ju domorodemu obyvatelstvu, nieto ju hodit vyhladovelemu Levovi. Preto si nas duplovany predseda so sluchatkami na hlave vyklepkava piesen – Kde pak ty ptacku hnizdo mas a nie bolsevicku morseovku!

Drahi priatelia, dnes, kto ma vela nepriatelov, musi ich vediet aj pomenovat a taktiez pomenovat svojich pomocnikov, aj ked su v reali tiez nepriatelmi. V kauze odpocuvanie nam pomohol isty demokrat, krycim menom Gambate kukucie vajco. Tuto akciu sme nazvali-Marec, poberaj sa starec!
Kauza odpocuvanie je priuckou pre vsetkych, nielen pre novinarov, ci rezort armadneho generala Sralka. A preco??? Lebo sa treba naucit telefonovat! Teraz vam pustim jeden telefonicky rozhovor, je to ukazka vyspelej komunikacie medzi priatelmi, ktorych moze odpocuvat kdekto, nielen Nepriatel:

http://www.youtube.com/watch?v=ptSq6kB6X98
 
    – Vidim, ze ste prekvapeni. Poculi ste hlas genia s hlasmi jeho sluzobnikov. Tak sa ma telefonovat a ked vam na druhej strane nerozumeju, tak ich treba poslat tam, kde si treba so sebou vziat aj flakon vazeliny, ako to urobil aj nas Vodca, ked so zlomenou nohou sa modlil v Bielom dome so svojim zivotnym vzorom a nasledne si podebatoval aj so samotnym Hospodinom.
Aj ja som potreboval minule telefonovat nasmu duplovanemu predsedovi Mysiakovi. Nas rozhovor bol ukazkovy, tu je jeho prepis:
 
– Ucitel: Drahy Vodca, poznas Modru ruzu od rebrika?
– Mysiak: Nepoznam fakir, ale poznam modre gule armadneho generala Sralka …..

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 389649x
Priemerná čítanosť článkov: 5060x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy