Založ si blog

Tak nám treba!

Vtedy som bola ešte dieťa, chodila som iba na základnú školu, keď k nám na hodinu dejepisu prišiel jeden staručký partizán porozprávať, ako to bolo za vojny. Viem, zvolila som trochu zvláštnu tému, ale táto príhoda mi prišla na um pri čítaní dnešných blogov i komentárom k nim.

Jeden zo spolužiakov sa toho partizána opýtal, „ujo, čo je to politika?“. On mu na to odvetil, „daj si ruku na lavicu“. Spolužiak sa zdráhal, ale ubezpečil ho, aby sa nebál, že on tej ruke nič neurobí. Spolužiak naveľa podvolil a vystrel ruku na tú lavicu. Ani ju nestihol poriadne natiahnuť a takú po nej dostal, až zadunelo. Nechápavo pozrel na partizána a ten mu s úsmevom na tvári povedal, „vidíš synu, to je tá politika. Pánske huncútstvo.“

Nikdy som na túto príhodu nezabudla a vždy si na ňu spomeniem, najmä vtedy, keď vidím i počujem, ako sa ľudia hádajú a osočujú na tému, kto je horší. Červení alebo modrí? Tí vľavo alebo tí vpravo?

Podľa mňa, všetko jeden „fras“!  Aký jeden, taký druhý. Ja osobne neverím, že do politiky vstupujú ľudia s čestnými úmyslami. Veď prečo by to robili? Prečo by „pre Boha“ napríklad taký podnikateľ nechal svoj biznis a posadil sa na ministerskú stoličku? Pre nás? Pre charitu? Pre ľudstvo? To sotva! Som náchylná veriť, že možno iba preto, aby posilnil svoje vzdúvajúce sa ego. Možno.

A my národ „holubičí“ hľadíme na tie ich naduté egá a hádame sa medzi sebou, ktorý z nich je menší „lolo“, ktorý z nich nás menej šáli a ktorý z nich má našu vieru, že práve on je  „jediný spravodlivý“, ktorý nechce nič, iba to naše dobro.

Sme ako hluché a slepé ovce a za tých dvadsať rokov nás nič nepoučilo. Niesme jednotní a na to oni vsádzajú, vedia, že si s nami môžu robiť, čo len chcú. A aj to robia.  Tak nám treba!

480782-img-import-vtip-prasa-politici-november89-lubomir-kotrha-lubomir-kotrha

 

Podpíšte petíciu EÚ za základný nepodmienený príjem ako ľudské právo

12.01.2014

V členských štátoch EÚ prebieha zbieranie podpisov pre podporu občianskej iniciatívy za nepodmienený základný príjem. Termín ukončenia je 14.01.2014, čo je presne rok od jej úvodnej registrácie. Cieľom tejto iniciatívy je poskytnúť každej osobe v EÚ príjem na úrovni 60% priemerného čistého príjmu v Únii. Tým by boli zabezpečené základné materiálne potreby a [...]

Prečo vznikajú vtipy o policajtoch? V Nitre na základe osobných skúseností

05.03.2013

V posledných mesiacoch ma šťastena nemá veľmi v láske a tak v duchu tohto mi robí samé prieky, ako toť nedávno, v podobe dvoch pokút za parkovanie. Dostať pokutu za parkovanie nie je príjemná a už vôbec nie lacná záležitosť. Taxy sú rôzne, kto ich určuje netuším, ale jedno tuším, že s pokutami za parkovanie to v tomto štáte nebude celkom košér. Nechcem špekulovať [...]

Iba tak, veselo na rozlúčku

15.09.2012

Tak a je to tu! Mediátorka zo mňa asi sotva bude, lebo hneď môj prvý pokus, tu na Pravde, skončil ako na tomto obrázku: Tak mi treba! Keby som skôr poznala príslovie, že „Lepšie je padnúť do mora, ako medzi ľudí.“ (Čínske príslovie), to by som si dala pozor. Ale teraz, čo už? Po vojne je každý generál! Aj ja! Poviem vám, že taký pád dosť bolí a ja druhý, pre [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 391663x
Priemerná čítanosť článkov: 5087x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy